Ny i Senseklubben?

LĂŠs mere om vores madplaner, potionsstĂžrrelser, frugt m.m.

5 gode rÄd GÄ til Bonusmateriale

Bliv en del af klubben

12 mÄneder

12 mÄneder

FĂ„ mest ud af dine madplaner

5 gode rÄd til din madplan

Vi er rigtig glade for, at vi uge efter uge fÄr lov til at inspirere dig med lÊkker og sund mad.

  1. Erstat. Har du allergi, eller er der fÞdevarer, du af en eller anden Ärsag ikke spiser? SÄ fortvivl ikke. Du kan altid erstatte en fÞdevare med en anden inden for samme kategori. Det gÞr pÄ ingen mÄde opskriften ringere, at du tilpasser den, sÄ den passer til dig og dine smagslÞg.
  2. Miks. Hver onsdag fÄr du en ny madplan. Som tiden gÄr, vil du fÄ flere og flere retter, som du kan mikse pÄ kryds og tvÊrs, og dermed kan du begynde at eksperimentere med at sammensÊtte dine egne madplaner.
  3. Eksperimentér. Madplanerne er en rigtig god stÞtte til dig, der gerne vil blive fortrolig med principperne i Sense og samtidig have inspiration til sund og lÊkker mad. Du skal dog ikke vÊre bange for at eksperimentere med ingredienser og sammensÊtninger og give retterne et personligt twist. MÄske du pÄ sigt kan lave dine helt egne opskrifter?
  4. IndkÞb. Vi har lavet indkÞbslisten klar til dig, sÄ du kan handle til hele ugen pÄ en gang. Men, du bestemmer selvfÞlgelig helt selv, hvad der giver mest mening for dig. Hvis du er en del af en stÞrre familie, kan det vÊre svÊrt at nÞjes med indlÞb en enkelt gang om ugen, og sÄ er det fint, at handle to til tre gange om ugen.
  5. Overblik. Du kan allerede nu lave en mappe pĂ„ din enhed, hvor du gemmer dine madplaner – sĂ„ har du dem samlet og skal ikke lede efter dem, nĂ„r ugens indkĂžb og madlavning skal klares.

Brug madplanerne, som de hjĂŠlper dig bedst. Enten som en plan for alle ugens mĂ„ltider eller blot som inspiration. Du kan udvĂŠlge retter, kombinere med dine egne eller vĂŠlge at ’sense’ den mad, du plejer at spise. Du skal finde din vej med Sense.

Find ugens aktuelle madplan i nĂŠste menupunkt til venstre. NĂŠste uges madplan bliver aktiveret onsdag kl. 10.

ForstÄ din sense madplan

Suzy Wengel viser eksempler pÄ portionsstÞrrelser og frugt i hÄndfuld 2 og 4